Yli 65€ kuluttaja-tilauksiin ilmainen toimitus!
Suomi Suomi

Luonnonkosmetiikka kuluttajille ja ammattilaisille

Ota yhteyttä 050-3426 216

Ostoskori - 0 tuote

Ostoskorissa ei ole tuotteita.

Tuotevertailu

Tuotevertailussa ei ole tuotteita.

Kysely

Mikä on hiustyyppisi?

TIEDOTE: RADICO ORGANIC HENNAJAUHE, ERÄ ONH-2824

Olemme saaneet palautetta koskien Radico hennajauhetta eränumerolla ONH-2824. Aiheena oli hennaseoksen geelimäinen /viskoosimainen koostumus ja jauhetta on haastavaa sekoittaa tasaiseksi sekä levittää. Selvitimme asiaa valmistajalta Radico INC Intiasta.

Radicon vastaus

Kyseinen erä on poimittu marraskuussa 2016, aikaan, jolloin hennalehdet sisältävät eniten aktiivisia ainesosia, jotka vaikuttavat myös tuotteen väriin ja koostumukseen. Viskoosimainen (geelimäinen) koostumus johtuu mm hennajauheen korkeasta öljyn pitoisuudesta. Kyseisen sadon jauhe on myös väriltään vihreämpi verrattuna muuna ajanjaksona poimittuun hennaan. Vihreämpi väri johtuu korkeasta klorofyllin pitoisuudesta. Jos tarkistaa samaa hennaa kahden kuukauden kuluttua, se on kuivempi ja ruskeampi.

Viskoosimainen /geelimäinen koostumus johtuu siis sadon poiminta-ajankohdasta ja ei vaikuta hennan värjääviin tai hoitaviin ominaisuuksiin. Päinvastoin, hennan ominaisuudet ovat silloin parhaimmillaan. Koska kyseessä on luonnon tuote on vaihtelu koostumuksessa normaalia ja sallittua.

Radicon kaikki yrtit puhdistetaan siivilöinti menetelmällä kolme kertaa, jotta saadaan puhtain mahdollinen hienojakoinen jauhe. Radico noudattaa myös erittäin tiukkoja kansainvälisiä laatukriteerejä.

Me Waku Oy maahantuonnissa seuraamme palautetta ja kiitämme kaikesta palautteesta. Mikäli tarpeellista pyrimme esittämään valmistajalle jatkossa toivetta eristä, joita meille lähetetään.

Mikäli teillä on kysyttävää aiheeseen liittyvää pyydän soittamaan 050-3426216 tai lähettämään sähköpostitse info@waku-organics.fi

Eha Vakkermann

Waku Oy

Waku Organics

Waku Organics on luonnonkosmetiikan maahantuoja ja palveleva verkkokauppa kuluttajille ja ammattilaisille.
Valikoimastamme löydät laadukkaita sertifioituja tuotteita kuluttajille ja kauneuden ammattilaisille.

• Aubrey GPB kosteuttava proteiinihoitoainen 325ml

• Radico Colour Me Organic Dark Brown kasviväri tummanruskea 100g

• Radico Colour Me Organic Soft Black kasviväri kevyt musta 100g

• Radico Colour Me Organic Brown kasviväri ruskea 100g